Про організацію методичної
роботи
з педагогічними кадрами в
2012-2013 н.р.
Методична робота в школі організована відповідно
до Закону України „Про освіту”, „Про загальну середню освіту”, Закону України «Про внесення змін до
законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти»,
Національної доктрини розвитку освіти в Україні, затвердженою Указом Президента
України 17.04. 2002р. № 347/2002, державних цільових програм
у сфері освіти, Програми розвитку освіти Сокальщини на 2009-2015
роки, річного плану роботи школи. Її
метою є освоєння найбільш раціональних методів і прийомів навчання та виховання
учнів, підвищення рівня загальнодидактичної та методичної підготовленості
педагога до організації та ведення навчально – виховної роботи. Тому методична
робота в минулому навчальному році була
спрямована на розвиток творчої
особистості учителя, учня. Головним завданням було надання допомоги
педагогічним працівникам, у підвищенні їхньої професійної майстерності,
створенні творчої атмосфери, яка б сприяла пошуку кращих технологій
педагогічної роботи, ефективному втіленню інновацій. Система методичної роботи
була сконцентрована навколо методичної проблеми: «Творче спрямування діяльності
педколективу на успішну реалізацію завдань реформування освітньої системи
відповідно до чинних нормативних
документів держави про освіту, забезпечення доступу до здобуття якісної
загальної середньої освіти. Інноваційні технології та нетрадиційні форми роботи
педколективу з формування і розвитку інтересів та здібностей школярів у нових
економічних умовах.». Над даною проблемою педагогічний колектив працював
протягом 2007-2012р.р.
Активізації творчого потенціалу вчителів сприяла
участь у підготовці та проведенні засідань ОМО вчителів - предметників,
засідання «Школи педагогічної майстерності» вчителів початкових класів округу
на базі школи, «Майстер – класів» психолого – педагогічного семінару, педрад, у
роботі МО, наставництві, педагогічних читаннях. Продовжив роботу Клуб творчих
педагогів.
Результати атестації свідчать, що методична робота
в школі стимулювала педпрацівників до підвищення кваліфікаційної категорії.
Значна методична робота здійснена з молодими
педагогами. Ефективно працювали вчителі – наставники: Смілка Г.П., Борис О.І.,Процюк
Н.М., Голінка І.Ф., Хтей Л.М., Прихідько М.І. Також успішно працювала «Школа педагогічної майстерності» (керівник
Смілка Г.П.), яка розпочала свою роботу у 2011-2012н.р.
У школі активно працювали три методичні об’єднання
учителів. Робота методоб’єднань була націлена на впровадження у роботу вчителя
ІКТ та на роботу з обдарованими учнями.
Крім колективних форм роботи заслуговує схвалення
успішне проведення творчих звітів вчителів, що атестувалися. Учителі
продемонстрували уміння презентувати власні доробки та показали власну
педагогічну творчість у проведенні майстер – класу.
Достатній рівень навчально – виховного процесу
підтвердився результатами шкільних, окружних олімпіад. Однак, у учасники
районних олімпіад показали недостатньо високі результати. Лише з двох предметів
учні отримали призові місця: з української мови - ІІІ м, з фізики –ІІ та ІІІм. Учні були активними учасниками та отримали
призові сертифікати у інтелектуальних конкурсах всеукраїнського, обласного та
районного рівнів. Одночасно показали хороші результати у районних конкурсах
виховного та спортивного напрямків.
Касьян О.М. у районному конкурсі «Учитель року» в
номінації «Біологія» посіла ІІ місце. Вчителі взяли активну участь у районних
конкурсах «Панорама творчих уроків» та
на кращий кабінет.
/nakaz_pro_metodichnu_robotu_v_shkoli.doc 2013-2014p.