ВСТУП
У 2011 - 2012 навчальному році
методичне об'єднання класних керівників працювало згідно плану роботи. Воно внесло практичну спрямованість у виховну систему роботи школи і
забезпечило дієвість та результативність виховного процесу. Вся робота методоб'єднання
була спрямована на виявлення, узагальнення і впровадження в практику роботи педагогічного
колективу досвіду з актуальних проблем
виховання підростаючого покоління.
Методоб'єднання розкривало
індивідуальні можливості класних керівників, визначало зміст і програму
методичної роботи на перспективу. Члени методоб’єднання проводили відкриті
виховні заходи, обговорювали їх,
здійснювалось взаємовідвідування виховних заходів.
Методичним об'єднанням класних
керівників було розроблено і впроваджено в практику роботи анкети, схеми, пам'ятки, рекомендації з проблем
виховання школярів. Проводилися також круглі столи, конференції, випускались методичні бюлетені.З допомогою методичного об'єднання
класних керівників було поповнено методичний куток з актуальної проблеми
виховної роботи:
формування у школярів совісті, патріотизму, людяності, почуття громадянської та
власної гідності, творчої активності.
В цьому навчальному році методичне об'єднання буде
працювати над проблемою:
виховання національно свідомої, духовно і
морально зрілої особистості, здатної до саморозвитку, самовдосконалення і розв’язання суспільно значущих та особистісних
життєвих проблем
ЗАГАЛЬНІ ВИХОВНІ ЗАВДАННЯ ШКОЛИ
1.
Формування в учнів почуття
патріотизму, національної гідності та досвіду громадянської поведінки.
2.
Опанування духовної спадщини
рідного народу, вироблення системи ціннісного ставлення особистості до
соціального та природного довкілля.
3.
Сприяння розвитку мобільної
компетентної особистості, здатної адаптуватися у сучасному суспільстві та діяти
незалежно й відповідально.
. ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ
КЛАСНИХ
КЕРІВНИКІВ
Смілка Г.П.
Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до праці.
Ракобовчук І.М. Виховання у школярів ціннісного ставлення до мистецтва.
Сташишин Т.Б. Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до суспільства і держави.
Штокалко О.Я. Виховання у молодших школярів
ціннісного ставлення до себе.
Гапанович О.П.
Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до суспільства і
держави.
Касьян О.М.
Виховання у школярів середнього
віку ціннісного ставлення до природи.
Куліш Г.Б. Школа і сім’я: гармонія у вихованні.
Хтей Л.М. Розвиток пізнавальної активності школярів
середнього
шкільного віку.
Венгрин Г.Я.
Особливості батьківського виховання.
Оленчук О.В. Громадянське виховання старшокласників.
Голінка
І.Ф. Виховання у школярів старшого
шкільного віку ціннісного ставлення до мистецтва.
II. ТЕМАТИКА
ЗАСІДАНЬ
Серпень
1. Про
підсумки роботи методичного об'єднання за минулий навчальний рік і
завдання на новий період.
2. Створення
виховного простору розвитку особистості.
Реалізація шкільної виховної програми..
3. Обговорення і затвердження плану роботи методичного об’єднання.
Листопад
1. Години спілкування в початковій, середній та старшій школі.
2. Профілактика злочинності і проявів насильства
та жорстокості серед неповнолітніх.
3. Година класного керівника.
Лютий
1.
Методика гуманістичного виховання школярів засобами природи та мистецтва..
2. Формування навичок здорового способу життя у
дітей та підлітків..
3. Година
класного керівника.
Травень
1. Підсумки
роботи методичного обєднання за рік.
2. Організація літнього
оздоровлення та канікулярного відпочинку
школярів.
3.. Діагностика
членів методичного об'єднання.
III. РОБОТА КОНСУЛЬТПУНКТУ ДЛЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ – ПОЧАТКІВЦІВ
1. Планування та облік виховної роботи. Шкільна
виховна програма.
2. Особистісно
- орієнтована освіта та сучасні виховні технології. Метод проектів у виховній
діяльності.
3. Демократизація
та гуманізація шкільного життя - основа формування активної творчої
особистості. Гармонізація виховної діяльності.
4. Вивчення
культури поведінки учнів. Моніторинг якості виховного процесу.
5. Аналіз
виховного заходу.
6. Орієнтована
програма вивчення учня. Самовиховання і самовдосконалення особистості.
7. Праця
над забезпеченням дієвого зв'язку із батьками.
8.
Діагностика як необхідна умова якісного планування виховної роботи класу.
9. Організація літнього оздоровлення
дітей.
IV. НАДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ
V. ВИВЧЕННЯ,
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Погоджено на засіданні методичної комісії 30.08 2012р.
Голова
комісії Венгрин Г.Я.